Hasta bebek ambulans uçakla Kayseri'ye getirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hasta bebek ambulans uçakla Kayseri'ye getirildi

Hasta bebek ambulans uçakla Kayseri\'ye getirildi
22.05.2020 11:53

Erzurum'da metabolik hastalık teşhisi konulan 15 aylık bebek, ambulans uçakla Kayseri'ye gönderildi.

Erzurum'da metabolik hastalık teşhisi konulan 15 aylık bebek, ambulans uçakla Kayseri'ye gönderildi.

Alınan bilgiye göre, 15 aylık Muhammed Semih A'ya Erzurum Şehir Hastanesinde metabolik hastalık teşhisi konuldu. Doktorların tavsiyesi üzerine bebeğin, Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevki uygun görüldü.

Bebek, ambulans uçakla getirildiği Kayseri Havalimanı'ndan, ambulansla hastaneye nakledildi.

Muhammed Semih A'nın tedavisi sürüyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Sağlık Hasta bebek ambulans uçakla Kayseri'ye getirildi - Son Dakika


Advertisement