Adanaspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında Kozan Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Teknik direktör Kemal Kılıç yönetiminde Osman Yereşen Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda Manisaspor maçının on birinde başlayan oyuncular ayrı çalışırken, diğer oyuncular ise koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleri, pas organizasyonları, ardından dar alanda top çalışması yaptı. Antrenman bir saat sürdü.
Turuncu beyazlılar, 20 Eylül'de oynayacağı maç için hazırlıklarına yarın da devam edecek.
Son Dakika › Spor › Adanaspor'da Kupa Mesaisi Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.