Adanaspor'da Kupa Mesaisi Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adanaspor'da Kupa Mesaisi Başladı

17.09.2017 11:13

Adanaspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında Kozan Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Adanaspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında Kozan Belediyespor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Kemal Kılıç yönetiminde Osman Yereşen Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanda Manisaspor maçının on birinde başlayan oyuncular ayrı çalışırken, diğer oyuncular ise koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleri, pas organizasyonları, ardından dar alanda top çalışması yaptı. Antrenman bir saat sürdü.

Turuncu beyazlılar, 20 Eylül'de oynayacağı maç için hazırlıklarına yarın da devam edecek.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Adanaspor'da Kupa Mesaisi Başladı - Son Dakika


Advertisement