Amrabat: Galatasaray'da Kalmak İstiyorum - Son Dakika
Son Dakika Logo

Amrabat: Galatasaray'da Kalmak İstiyorum

Amrabat: Galatasaray\'da Kalmak İstiyorum
15.01.2014 21:48  Güncelleme: 21:53

Galatasaray'ı Tokatspor karşısında 2-0 öne geçiren Nordin Amrabat, maçın ardından takımda kalmak için çalışacağını açıkladı.

Amrabat takımda kalmak istiyor. Ziraat Türkiye Kupası'nda Tokatspor'u mağlup eden Galatasaray'da Amrabat, maçtan sonra açıklamalarda bulundu. Faslı futbolcu, şunları söyledi: 

"ZOR BİR DÖNEMDEN GEÇİYORUM"

"Bugün aldığımız galibiyetten ötürü çok mutluyum. Hocama da bana şans verdiği için çok teşekkür ediyorum. Gol sevincinden sonra formamı öpmem, bu kulübe olan bağlılığımı gösteriyor. Zor bir dönemden geçiyorum, doğru. Ama yazılan haberlerin yüzde 80'i yalan.

"KALMAK İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPACAĞIM"

Ben Galatasaray formasını giymekten mutluyum. Burada kalmayı isterim. Çünkü burada dünyanın en önemli kulüplerinden birinde oynuyorsunuz. Kalmak için elimden geleni yapacağım" şeklinde konuştu.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Amrabat: Galatasaray'da Kalmak İstiyorum - Son Dakika


Advertisement