Real Madrid Teknik Direktörü Carlo Ancelotti, Atletico Madrid'i yendikleri maçta sahaya koydukları performanstan memnun kaldığını belirtti.
Kral Kupası yarı final mücadelesi ilk maçında Atletico Madrid'i konuk eden Real Madrid, maçtan 3-0'lı skorla galip ayrıldı.
Maçın ardından basının karşısına geçen İtalyan teknik adam, "Oyuncular gerçekten çok çalışıyor ve iyi oynuyor. İkinci maçta da bugün oynadığımız gibi oynamak zorundayız. Bunun için de iyi hazırlanmalıyız." şeklinde konuştu.
"ATLETICO'YA KARŞI OYNAMAK..."
Maçta iyi oynadıklarını belirtten Ancelotti, "Bu son zamanlarda oynadığımız en iyi maçtı çünkü Atletico'ya karşı oynamak hiç de kolay değildir. Oynadığımız agresif oyundan ve yaptığımız defanstan çok memnunum." sözlerini ekledi.
54 yaşındaki çalıştırıcı, Bale'i neden oynatmadığını, "Bale iyi şeyler yapıyor ancak Ronaldo oynayabileceği için onu dinlendirmek istedim. Bale'in Cumartesi günkü maçta oynayabileceğine eminim." ifadeleriyle açıkladı.
"RONALDO'NIN ALDIĞI CEZA NORMAL DEĞİL"
Ronaldo'nun aldığı cezaya da değinen Ancelotti, "Kimsenin Ronaldo'dan şüphesi yok. Yaptığı şeyden dolayı üç maç ceza alması normal değil." şeklinde açıklamalarda bulundu.
Deneyimli teknik adam, maçta gol bulan Jese'yi de değerlendirirken, "Herkes Jese Rodriguez'in ne kardar önemli olduğunu bilir. Çünkü o büyük maçlarda gol atabilen bir oyuncu. Bütün takıma ihtiyacımız var. Alanso ve Modric iyi oyuncular ancak biz Isco ve Illara gibi oyunculara da sahibiz. Herkesin bir şansı olacak." ifadelerini ekledi.
Son Dakika › Spor › Ancelotti: Son Dönemdeki En İyi Performansımızdı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.