Fikret Orman'dan Aboubakar Tepkisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fikret Orman'dan Aboubakar Tepkisi

16.03.2017 23:54

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, disiplinsiz bir hareketle takımını yalnız bırakan Aboubakar sorusuna, "Çok sevinçliyim, bu konu hakkında konuşmayayım" diye konuştu.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, disiplinsiz bir hareketle takımını yalnız bırakan Aboubakar sorusuna, "Çok sevinçliyim, bu konu hakkında konuşmayayım" diye konuştu.

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Spor Fikret Orman'dan Aboubakar Tepkisi - Son Dakika


Advertisement