Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, disiplinsiz bir hareketle takımını yalnız bırakan Aboubakar sorusuna, "Çok sevinçliyim, bu konu hakkında konuşmayayım" diye konuştu.
Son Dakika › Spor › Fikret Orman'dan Aboubakar Tepkisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.