Gençlerbirliği, Süper Lig'in 15. haftasında yarın deplasmanda Antalyaspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Ümit Özat yönetiminde Antalya'da gerçekleştirilen antrenmana koşuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, 5'e 2 top kapma çalışmasının ardından dar alanda çift kale maç oynadı.
Tedavilerine devam edilen Luccas Claro, Marko Milinkovic, Nihat Şahin ve Halil İbrahim Pehlivan, idmana katılmadı. Başkent ekibinde bu futbolcuların yanı sıra kart cezalısı Uğur Çiftçi, Antalyaspor'a karşı forma giyemeyecek.
Son Dakika › Spor › Gençlerbirliği, Antalyaspor Maçına Hazır - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.