TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da teknik direktör Mustafa Kaplan ile yollar ayrıldı.
Kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, yaptığı yazılı açıklamada, Kaplan ile karşılıklı görüşerek yollarını ayırdıklarını belirtti.
Mustafa Kaplan'ın Giresun'a gelirken Giresunspor'un menfaatlerini nasıl üst düzeyde tutmuşsa ayrılırken de aynı hassasiyeti gösterdiğini belirten Bozbağ, Kaplan'a bundan sonraki antrenörlük hayatında başarılar diledi.
Son Dakika › Spor › Giresunspor'da Kaplan Dönemi Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.