Hentbol Bayanlar Challenge Kupası 4. tur ilk maçında Maltepe Belediyesi, Fransa'nın Issy Paris Hand takımına 38-27 yenildi.
Villeneuve d'Ascq kentindeki Salle Marcel Cerdan Spor Salonu'nda yapılan maçın ilk yarısı da Issy Paris Hand ekibinin 20-10 üstünlüğüyle tamamlandı.
İki takım arasındaki anlaşma gereği maçın rövanşı yarın yine aynı salonda TSİ 21.30'da oynanacak. - Ankara
Son Dakika › Spor › Issy Paris Hand: 38 Maltepe Belediyesi: 27 - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.