SPOR Toto 1'inci Lig'de deplasmanda Tuzlaspor'la 1-1 berabere kalan Nasadoge Menemenspor, deplasmandan puanla dönmenin mutluluğunu yaşadı. Yenilmezlik serisini 4 maça çıkardıklarını belirten teknik direktör Cenk Laleci, "Karşılaşmayı kazanabilirdik. Bitime 8 dakika kala penaltıdan golü yedik. Ancak alınan her puan değerlidir. Amacımız galibiyetler alarak yenilmezlik serisini sürdürebilmek. Ben oyundan ve takımımdan memnunum. Çok daha iyi yerlerde olacağımıza inanıyorum" diye konuştu.
Puanını 19'a çıkaran Menemenspor, hafta içinde evinde 15 puanla düşme hattındaki Altaş Denizlispor'la karşı karşıya gelecek.
Son Dakika › Güncel › Menemenspor puanı kaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.