MLS'de bir takım daha koronavirüs nedeniyle turnuvadan çekildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

MLS'de bir takım daha koronavirüs nedeniyle turnuvadan çekildi

MLS\'de bir takım daha koronavirüs nedeniyle turnuvadan çekildi
10.07.2020 10:45  Güncelleme: 16:16

Amerikan Birinci Futbol Ligi (MLS) ekiplerinden Nashville, kulüpteki yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları nedeniyle lig turnuvasından çekildi.

Amerikan Birinci Futbol Ligi (MLS) ekiplerinden Nashville, kulüpteki yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakaları nedeniyle lig turnuvasından çekildi.

Kulüpten yapılan açıklamada, toplamda 9 futbolcunun koronavirüse yakalanması sonucu takımın turnuvadan çekilmesine karar verildiği belirtildi.

Nashville, 10 futbolcusunda koronavirüs tespit edilen Dallas'ın ardından turnuvadan çekilen ikinci takım oldu.

Salgın nedeniyle mart ayında askıya alınan MLS, dün başlayan farklı formattaki turnuvayla yeniden start almıştı.

Kaynak: AA

Son Dakika Spor MLS'de bir takım daha koronavirüs nedeniyle turnuvadan çekildi - Son Dakika


Advertisement