Pınar Karşıyaka Almanya'ya Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Pınar Karşıyaka Almanya'ya Gitti

Pınar Karşıyaka Almanya\'ya Gitti
07.01.2014 11:55

ULEB Avrupa Kupası I Grubu'nda yarın Ratiopharm Ulm ekibiyle karşılaşacak Pınar Karşıyaka Almanya'ya gitti.

ULEB Avrupa Kupası I Grubu'nda yarın Ratiopharm Ulm ekibiyle karşılaşacak Pınar Karşıyaka Almanya'ya gitti.

Adnan Menderes Havalimanı'ndan uçakla Münih'e hareket eden Pınar Karşıyaka kafilesi buradan kara yoluyla Ulm'e geçecek. Yeşil kırmızılı ekipte dünkü antrenmana katılan Dixon'un yarınki müsabakada forma giyebileceği öğrenildi.

Ratiopharm Ulm-Pınar Karşıyaka maçı yarın TSİ 20.30'da Ratiopharm Arena'da oynanacak. - İzmir

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Pınar Karşıyaka Almanya'ya Gitti - Son Dakika


Advertisement