Trabzonspor'un UEFA Avrupa Ligi'ndeki rakibi Rostov'un cezalı oyuncu oynattığı gerekçesiyle sevk edildiği UEFA Disiplin Kurulu'ndan ceza almadığı açıklandı.
Rostov Kulübü'nün internet sitesinden yapılan açıklamada, "Kulübümüzün oyuncularından Rezhinalya Goro'nun cezalı olarak maçta oynatıldığına dair Trabzonspor Kulübü'nün yaptığı itirazın ardın savunmamızı dinlemiş ve cezaya gerek olmadığını düşünerek Trabzonspor'un başvurusunu reddetmiştir" denildi.
Son Dakika › Spor › Rostov UEFA'nın Kendilerine Ceza Vermediğini Açıkladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.