Samsunspor Moral Arıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Samsunspor Moral Arıyor

Samsunspor Moral Arıyor
10.12.2013 17:02

Samsunspor Futbol Şube Sorumlusu Soğuk: "Takımımızın moral bulması ve Karşıyaka maçına iyi hazırlanması için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz"

PTT 1. Lig ekiplerinden Samsunspor'un futbol şube sorumlusu Nihat Soğuk,  "Takımımızın moral bulması ve Karşıyaka maçına iyi hazırlanması için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz" dedi.

Soğuk, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Pazartesi günü deplasmanda oynayacakları Karşıyaka maçının hazırlıklarını sürdürdüklerini söyledi.

Mersin İdmanyurdu ve Orduspor maçlarından alınan mağlubiyetlerin takımı moral olarak çökerttiğini belirten Soğuk, "Takımımıza güveniyoruz. Bu olumsuz tablodan bizi çıkartacak olanlar da onlar. Onun için oyuncularımıza moral aşılıyoruz. İnanıyorum ki, Karşıyaka'yı deplasmanda yenerek yeniden yükselişe geçeceğiz" diye konuştu.

Antrenmanların hafta içinde genelde maç saatlerinde yapıldığını ifade eden Soğuk, "Soğuk havanın takımı olumsuz etkilemesi nedeniyle akşam yapılan idmanları gündüz vaktine alındı. Takımımızın moral bulması ve Karşıyaka maçına iyi hazırlanması için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz. Umarım onlar da bu maça iyi konsantre olup, 3 puanla Samsun'a dönerler" şeklinde konuştu.

Samsunspor, Karşıyaka maçının hazırlıklarını Nuri Asan Tesislerinde sürdürdü. Teknik direktör Hüseyin Kalpar yönetiminde çalışan futbolcular, kondisyon ağırlı çalışma yaptı. Antrenmanda  futbolcuların oldukça hırslı olduğu gözlendi. - Samsun

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Samsunspor Moral Arıyor - Son Dakika


Advertisement