Şanlıurfa Büyükşehir Engelliler'de Süper Lig Sevinci - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şanlıurfa Büyükşehir Engelliler'de Süper Lig Sevinci

11.04.2016 18:10

Garanti Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi ekiplerinden Şanlıurfa Büyükşehir Engelliler'in kulüp başkanı Serdar Yıldırım, Süper Lig'e çıkmayı garantilemenin sevincini yaşadıklarını belirtti.

Garanti Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi ekiplerinden Şanlıurfa Büyükşehir Engelliler'in kulüp başkanı Serdar Yıldırım, Süper Lig'e çıkmayı garantilemenin sevincini yaşadıklarını belirtti.

Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada, dün deplasmanda Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'u 78-62 yenerek, bitime 5 hafta kala Süper Lig'e çıkmayı garantilediklerini belirterek, şunları kaydetti:

"Oyuncularımla gurur duyuyorum, elimizden geleni yaptık. Hedefimiz olan Süper Lig'e yükselmek için uğraştık ve başardık. Süper Lig'e çıkmayı garantilemenin sevincini yaşıyoruz. Oyuncularımız çok emek verdi. Bu motivasyonumuz ve isteğimiz aynı şekilde devam edecek. Gelecek yıl Şanlıurfa'yı Avrupa kupalarında temsil etmeyi hedefliyoruz."

Kaynak: AA

Son Dakika Spor Şanlıurfa Büyükşehir Engelliler'de Süper Lig Sevinci - Son Dakika


Advertisement