Tek Sorun Yaşayan Biz Değiliz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Tek Sorun Yaşayan Biz Değiliz"

Tek Sorun Yaşayan Biz Değiliz"
26.02.2014 15:17

Mercedes pilotu Lewis Hamilton ilk test gününde yaşadıkları sorunları normal bir durum olarak değerlendirdi.

Vettel memnun değil

Jerez testlerinin en hızlı takımı olan Mercedes, Sakhir'deki ilk test gününde 74 tur attı ve fren problemleri yaşayarak günü erken bitirmek zorunda kaldı. Takımın yıldız ismi Lewis Hamilton ise ilk test gününün ardından araçtan memnun olduklarını ifade etti.

Hamilton, "Jerez'de iyi bir başlangıç yaptık. Hala oldukça güçlü olduğumuzu düşünüyorum. Bugün yaşadığımız sorunların çözümü oldukça basit. Şu ana kadar göstermiş olduğumuz performans mutluluk verici. Mercedes zaman tablosunda şu anda zirvede yer alıyor ve bizim için önemli olan da bu." ifadelerini kullandı.

İngiliz pilot Red Bull'u ima ederek, "Rakiplerimizin bizden çok daha önemli sorunları var ve hiçbir gelişme kaydedemediklerini görüyoruz. Bu bakımdan iyi durumda olduğumuzu rahatlıkla söyleyebilirim." yorumunda bulundu.

Kaynak: TotemSpor.Com

Son Dakika Spor Tek Sorun Yaşayan Biz Değiliz' - Son Dakika


Advertisement