Vettel memnun değil
Jerez testlerinin en hızlı takımı olan Mercedes, Sakhir'deki ilk test gününde 74 tur attı ve fren problemleri yaşayarak günü erken bitirmek zorunda kaldı. Takımın yıldız ismi Lewis Hamilton ise ilk test gününün ardından araçtan memnun olduklarını ifade etti.
Hamilton, "Jerez'de iyi bir başlangıç yaptık. Hala oldukça güçlü olduğumuzu düşünüyorum. Bugün yaşadığımız sorunların çözümü oldukça basit. Şu ana kadar göstermiş olduğumuz performans mutluluk verici. Mercedes zaman tablosunda şu anda zirvede yer alıyor ve bizim için önemli olan da bu." ifadelerini kullandı.
İngiliz pilot Red Bull'u ima ederek, "Rakiplerimizin bizden çok daha önemli sorunları var ve hiçbir gelişme kaydedemediklerini görüyoruz. Bu bakımdan iyi durumda olduğumuzu rahatlıkla söyleyebilirim." yorumunda bulundu.
Son Dakika › Spor › Tek Sorun Yaşayan Biz Değiliz' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.