Real Madrid Başkanı, Levante'ye Teşvik Primi mi Verdi? - Son Dakika
Son Dakika Logo

Real Madrid Başkanı, Levante'ye Teşvik Primi mi Verdi?

Real Madrid Başkanı, Levante\'ye Teşvik Primi mi Verdi?
04.05.2014 20:25  Güncelleme: 20:50

Atletico'nun Levante'ye 2-0 mağlup olduğu maçın ardından Real Madrid Başkanı Perez'in, Levante'li futbolculara prim verdiği iddiası gündemi sarstı.

La Liga'da bitime iki hafta kala hedefi olmayan Levante'ye 2-0 mağlup olarak şok bir sonuç alan Atletico Madrid büyük bir üzüntü yaşıyor.

"MAÇTAN ÖNCE 2 MİLYON EURO ALDILAR"

Sporx'in haberine göre; bunun yanı sıra İspanyol basınından ve sosyal medyadan Avrupa'yı sallayacak bir iddia ortaya atıldı. İddiaya göre Levanteli futbolcular Atletico Madrid maçından önce Real Madrid başkanı Florentino Perez'den 2 milyon Euro'luk bir teşvik primi aldı. Levante'li futbolcuların ayrıca maçtan sonra galibiyeti büyük bir sevinçle kutlaması akılları iyica karıştırdı.

AÇIKLAMA YAPILMADI

Konuyla ilgili henüz bir açıklama yapılmazken bu konunun iddia mı yoksa gerçek mi olacağı büyük bir merak konusu.

Kaynak: EuroSport.com

Son Dakika Spor Real Madrid Başkanı, Levante'ye Teşvik Primi mi Verdi? - Son Dakika


Advertisement