U19 Derbisinde Fenerbahçe, Galatasaray'ı 3-1 Yendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

U19 Derbisinde Fenerbahçe, Galatasaray'ı 3-1 Yendi

U19 Derbisinde Fenerbahçe, Galatasaray\'ı 3-1 Yendi
20.03.2016 14:39  Güncelleme: 15:30

U19 Elit Ligi'nde Fenerbahçe, 9 kişi kalmasına rağmen Galatasaray'ı 3-1'lik skorla mağlup etti.

Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında oynanacak Galatasaray- Fenerbahçe derbisinden önce iki takımın genç oyuncuları U19 Elit Ligi'nde karşılaştı. Florya Metin Oktay Tesisleri'nde oynanan maçta sarı-lacivertliler, 9 kişi kalması rağmen sarı-kırmızılıları 3-1'lik skorla mağlup etti.

Fenerbahçe'nin gollerini 8. ve 53. dakikalarda Boğtan ve 44. dakikada Görkem atarken, 81. dakikada Görkem, 85. dakikada da Yusuf ikinci sarı kartlarını görerek kırmızı kartla oyun dışı kaldı.

Kaynak: İHA

Son Dakika Spor U19 Derbisinde Fenerbahçe, Galatasaray'ı 3-1 Yendi - Son Dakika


Advertisement