Apple'ın 2012'de Ödediği Gelir Vergisi Dudak Uçuklatıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Apple'ın 2012'de Ödediği Gelir Vergisi Dudak Uçuklatıyor

Apple\'ın 2012\'de Ödediği Gelir Vergisi Dudak Uçuklatıyor
06.01.2013 18:29

Dünyanın en güçlü şirketi Apple'ın ödediği gelir vergisi inanılmaz...

Ruşen Göbel - - Apple'ın elde ettiği gelirin inanılmaz boyutlarda olduğunu hepimiz biliyoruz. Kasasında milyar dolarlarca sıcak para bulunan Apple'ın, ödediği gelir vergisi de haliyle yüksek oluyor.

2012 yılının vergisini ödeyen Apple, Amerika'da ödenen tüm gelir vergilerinin toplamının 1/40'ı kadar vergi vermiş oldu. Miktar ise dudak uçuklatıcı: 6 milyar dolar. Apple'ın ödediği verginin normal şartlarda daha da yüksek çıkabileceği vurgulanırken, daha düşük vergi vermek için çeşitli stratejiler uyguladığı söyleniyor. Bu konuda Apple yalnız değil, aynı şekilde Google da yapıyor.

Ruşen Göbel - Teknokulis : http://www.teknokulis.com

Kaynak: Teknokulis

Son Dakika Teknoloji Apple'ın 2012'de Ödediği Gelir Vergisi Dudak Uçuklatıyor - Son Dakika


Advertisement