Bilecik'in Bayırköy Belde Belediyesi Olağan Meclis Toplantısı, Belediye Başkanı Mustafa Yaman'ın başkanlığında yapıldı.
Bayırköy Belediyesi Toplantı Salonu'nda yapılan toplantı sonrası Başkan Mustafa Yaman açıklamada bulundu. Başkan Yaman "Beldemizde her ay meclis toplantımızdan önce düzenlemiş olduğumuz toplantımızı tüm teşkilat yönetimlerinin katılımıyla gerçekleştirdik. Katılan tüm kardeşlerimize teşekkürlerimi sunuyorum" ifadelerini kullandı. - BİLECİK
Son Dakika › Yaşam › Bayırköy Belediyesi Olağan Meclis Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.