Bolu Orman ve Su İşleri Müdürü Sezgin Akay, Abant, Gölcük ve Yedigöller'de alabalık avlama sezonunun açıldığını söyledi.
Son Dakika › Yaşam › Bolu'da Alabalık Avlama Sezonu Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.