Fındıktaki Mucize - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fındıktaki Mucize

07.07.2014 14:38

Giresun Üniversitesi (GRÜ) ve Giresun Kalite Fındık Tanıtım Derneği (GKFTD) işbirliğiyle yapılan araştırmada, günde 40 gram Giresun kalite fındık tüketen annelerin süt miktarında yüzde 10 artış sağlandığı saptandı.

Giresun Üniversitesi (GRÜ) ve Giresun Kalite Fındık Tanıtım Derneği (GKFTD) işbirliğiyle yapılan araştırmada, günde 40 gram Giresun kalite fındık tüketen annelerin süt miktarında yüzde 10 artış sağlandığı saptandı.

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Yaşam Fındıktaki Mucize - Son Dakika


Advertisement