
Kırıkkale Valisi Yunus Sezer'in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, "Valimiz Sayın Yunus Sezer'in PCR testi pozitif çıkmış olup genel durumu iyidir. Sayın Valimizin karantina ve tedavi süreci evinde devam etmektedir." denildi.
Son Dakika › Yaşam › Kırıkkale Valisi Yunus Sezer'in Kovid-19 testi pozitif çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.