'19 Ekim Muhtarlar Günü' kapsamında Menteşe ve Ula ilçelerinin mahallelerinde görev yapan muhtarlar Muğla Valisi Esengül Civelek'i makamında ziyaret etti.
Muhtarları kabulünde konuşan Vali Civelek, muhtarların demokrasinin temel taşlarından birisi olduğunu belirtti. Civelek, "Muhtarlarımız görevlerini fevkalade başarı ile yerine getirmektedirler. Vatandaşlarımıza etkin, verimli, kaliteli kamu hizmeti sunulmasındaki çalışmaları nedeniyle tüm muhtarlarımızı şahsım ve Muğla'mız adına teşekkür ediyorum. Bu vesile ile Muhtarlar gününü kutluyorum. Görevi başında bu millete hizmet için şehit düşen muhtarlarımıza Allah'tan rahmet diliyorum" dedi. - MUĞLA
Son Dakika › Yaşam › Muhtarlardan Vali Civelek'i Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.