Bilecik İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, kentteki 12'nci sınıf öğrencilerine motivasyon semineri verildi.
Bilecik Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi'nde Eğitim Uzmanı Süleyman Beledioğlu tarafından öğrencilere moral ve motivasyon semineri verildi. Seminer sonrası bir açıklamada bulunan Bilecik İl Milli Eğitim Müdürü Ramazan Çelik, bu tür seminerlerin öğrencilere faydalı olacağını belirterek emeği geçenlere teşekkür etti. - BİLECİK
Son Dakika › Yaşam › Öğrencilere Motivasyon Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.