Kilis 7 Aralık Üniversitesi'nde Muharrem ayı olması sebebiyle aşure ikramı yapıldı.
Üniversite Merkez Kampus girişinde verilen ikrama; 7 Aralık Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Güvenç, Senato Üyeleri ile birlikte katıldı. Ayrıca çok sayıda akademisyen, idari personel ve öğrenci de aşure ikramına katıldı.
Rektör Güvenç, "Bugüne aşure denilmesinin sebebi bugünün Muharrem ayının 10. gününe denk gelmesidir. Bugün Cenab-ı Hakkın, Hz. Peygamberimize 10 ayrı ikram ve ihsanda bulunmasıdır" diyerek, İslam aleminin Hicri Yılbaşı'nı tebrik etti. - KİLİS
Son Dakika › Yerel › 7 Aralık Üniversitesi'nde Aşure İkramı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.