Acıpayam Belediyesi, Acıpayam Anadolu Öğretmen Lisesi'ne kitap bağışında bulundu.
Belediye Başkanı Hulusi Şevkan, belediye tarafından temin edilen kitapları Acıpayam Anadolu Öğretmen Lisesi Müdürü Murat Abdullah Atmaca'ya teslim etti.
Şevkan, okula 111 adet kitap bağışladıklarını belirterek, "Öğrencilerin kitap okuma alışkanlıklarını artırmasını amaçlayan bu bağış, belediyenin ilçemize sunduğu hizmetlerinden birisidir. Belediye olarak, ilçemizdeki okullarımıza elimizden geldiğince yardım yapmaktayız. Onların ihtiyaçlarına yetişmeye çalışıyoruz" dedi.
Acıpayam Anadolu Öğretmen Lisesi Müdürü Murat Abdullah Atmaca ise bağış nedeniyle teşekkür etti.
- DENİZLİ
Son Dakika › Yerel › Acıpayam Belediyesi'nden Kitap Bağışı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.