Çelikhan ilçesinde "En İyi Bal" yarışması düzenlendi.
Çelikhan Arıcılar Derneği Başkanı Mustafa Karaman, Çelikhan Lisesi'nde gerçekleştirilen yarışmadaki konuşmasında, yarışmaya katılımın az olması nedeniyle bal üreticilerine sitem etti. Çelikhan'ın üretilen balı çok kaliteli olduğuna dikkati çeken Karaman, "Yarışmayı düzenleyen Kaymakamlığa ve belediyeye teşekkür ediyoruz. İnşallah bu organizasyon ileri ki yıllarda daha da güzel hale gelir" dedi.
Çelikhan Ziraat Odası Başkanı Abdurrahman Kaya ise festivalin düzenlenmesinde katkısı olanlara teşekkür etti.
Yarışmada daha sonra dereceye giren bal üreticilerine ödülleri verildi.
Muhabir: Mustafa Aloğlu
Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Adıyaman'da 'En İyi Bal' Yarışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.