Ak Parti Kütahya İl Kadın Kolları Başkanı Hatice Özgevrek ve yönetim kurulu üyeleri, Hemşireler Haftası münasebetiyle Dumlupınar Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde hemşireleri ziyaret ederek, haftalarını kutladı.
Özgevrek yaptığı açıklamada, "Sağlık ekibinin en önemli öğelerinden biri olan insan hayatıyla yakından ilgili, temelinde sevgi,saygı, özveri ve sabIr yattığı onurlu ve zor bir görevi olan tüm hemsirelerimizin 'hemşireler haftasını' kutluyor ve çalışmalarında başarılar diliyorum" dedi.
Özgevrek ve partili kadınlar, dana sonra hemşire ve hastalara karanfil dağıttı. (EFE) - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › AK Parti'li Hanımlar, Hemşirelerin Haftasını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.