Şarkışla Kaymakamı Davut Gül, ünlü halk ozanı Aşık Veysel'in ölümünün 41. yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Gül, mesajında, aşıklık geleneğinin en önemli temsilcilerinden Aşık Veysel'in vefatının üzerinden 41 sene geçtiğini belirterek, "Nesiller O'nun dizeleriyle büyürken sanatımız da şiir ve ezgileriyle beslendi ve zenginleşti. 'Ben giderim adım kalır. Dostlar beni hatırlasın' diyen, adıyla ve eserleriyle hala dostlarının gönüllerindeki müstesna yerini, dün olduğu gibi bugün de koruyan büyük halk ozanı Aşık Veysel'i bir kez daha saygıyla ve özlemle anıyorum" ifadesini kullandı. - Sivas
Son Dakika › Yerel › Şarkışla Kaymakamı Gül Aşık Veysel'i Andı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.