Şarkışla Kaymakamı Gül Aşık Veysel'i Andı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şarkışla Kaymakamı Gül Aşık Veysel'i Andı

21.03.2014 11:01  Güncelleme: 11:00

Şarkışla Kaymakamı Davut Gül, ünlü halk ozanı Aşık Veysel'in ölümünün 41. yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Şarkışla Kaymakamı Davut Gül, ünlü halk ozanı Aşık Veysel'in ölümünün 41. yılı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Gül, mesajında, aşıklık geleneğinin en önemli temsilcilerinden Aşık Veysel'in vefatının üzerinden 41 sene geçtiğini belirterek, "Nesiller O'nun dizeleriyle büyürken sanatımız da şiir ve ezgileriyle beslendi ve zenginleşti. 'Ben giderim adım kalır. Dostlar beni hatırlasın' diyen, adıyla ve  eserleriyle hala dostlarının gönüllerindeki müstesna yerini, dün olduğu gibi bugün de koruyan büyük halk ozanı Aşık Veysel'i bir kez daha saygıyla ve özlemle anıyorum" ifadesini kullandı. - Sivas

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şarkışla Kaymakamı Gül Aşık Veysel'i Andı - Son Dakika


Advertisement