Spor Toto 2.Lig Beyaz Grup takımlarından Aydınspor 1923'ün önceki gün başladığı antrenman boykotu, dün de devam etti. Siyah-beyazlı oyuncular antrenmana çıkmadı.
Teknik direktör Mustafa Ceviz yaptığı açıklamada, durumdan dolayı sıkıntılı olduklarını söyledi. Futbolcuların haklı olduğunu kaydeden Ceviz, "Sorunun bir an önce çözülmesini bekliyoruz. Verilen sözler tutulmadığı için futbolcular haklı" dedi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Aydınspor 1923'te İdman Boykotu Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.