Aydınspor, Arayı Boş Geçmedi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydınspor, Arayı Boş Geçmedi

Aydınspor, Arayı Boş Geçmedi
01.04.2014 10:14  Güncelleme: 10:15

Aydın 2. Amatör Küme 5. Grup takımlarından Aydınspor, lige verilen 20 günlük arayı boş geçmedi.

Aydın 2.Amatör Küme 5. Grup takımlarından Aydınspor, lige verilen 20 günlük arayı boş geçmedi.

Şampiyonluk için büyük adım atan siyah-beyazlı ekibin antrenörü Erman Kırmızı, oyuncularına yükleme yaptıklarını ifade ederken, "Henüz hiçbir şey bitmedi. Turgay'ın sakatlığı sürüyor. Recep'in ise sakatlığı bu arada iyileşti. Oyuncularımıza fiziksel yükleme yaptık. Moralıspor maçı ile ikinci yarıya iyi başlamak istiyoruz" dedi.

Henüz ligde şampiyonluğu garantilemediklerinin altını çizen Kırmızı, "Elimizden gelen mücadelenin en iyisini sergilemek zorundayız. Aydınspor ismine yakışır şekilde mücadele etmeyi sürdüreceğiz. Rehavet kelimesini unuttuk" diye konuştu. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aydınspor, Arayı Boş Geçmedi - Son Dakika


Advertisement