Aydın Karadenizliler Derneği (AYKARDER) Başkanı Rasim Kılıç ve Yönetim Kurulu Üyeleri Aydın Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na geçmiş olsun ziyaretinde bulundu.
Yönetim Kurulu Üyeleri ile birlikte geçmiş olsun dileklerini ileten Dernek Başkanı Rasim Kılıç, Başkan Çerçioğlu'nu tekrar görevinin başında görmekten dolayı mutluluk duyduklarını ifade etti.
Ziyaret nedeniyle duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu Aydın Karadenizliler Derneği'ne çalışmalarında başarılar diledi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Aykarder'den Başkan Çerçioğlu'na Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.