Kırıkkale'nin Bahşılı ilçesindeki bir bağdan topladıkları üzümleri kasalara doldurup araçlarına taşıyan iki şüpheli yakalanacaklarını anlayınca her şeyi olay yerinde bırakıp kaçtılar.
Üzüm bağının sahibi Sefayet Özbek AA muhabirine yaptığı açıklamada, üzüm bağını kontrol etmeye geldiğinde şüpheli iki kişinin bağdaki üzümleri çaldığını fark ederek, durumu polise bildirdiğini bu sırada şüphelilerin araçlarını olay yerinde bırakıp kaçtıklarını kaydetti.
İlçe emniyet müdürlüğü ekipleri hırsızlık olayı ile ilgili soruşturmayı sürdürüyor.
Muhabir: Ahmet Yaman
Yayıncı: Emrah Yaşar - KIRIKKALE
Son Dakika › Yerel › Bağdaki Üzümleri Çalmak İstemişler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.