Başkan Aksu'dan Bol Kepçe Yemek İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Aksu'dan Bol Kepçe Yemek İkramı

Başkan Aksu\'dan Bol Kepçe Yemek İkramı
08.03.2014 14:15

Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu, girişimci Yetkin-Nedim Tekin kardeşler tarafından hizmete sunulan lokantanın açılışına katıldı.

Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu, girişimci Yetkin-Nedim Tekin kardeşler tarafından hizmete sunulan lokantanın açılışına katıldı.

Giresun Belediye Başkanı Kerim Aksu beraberinde bulunan bazı üyeleri ile birlikte Yetkin-Nedim Tekin kardeşler tarafından Gemilerçekeği mahallesinde hizmet sunulan lokantanın açılışına katıldı.

Yapılan açılış töreninde konuşan Belediye Başkanı Kerim Aksu, girişimci kardeşler tarafından böylesi işletmelerin hizmete sunulması ve yurttaşa istihdam etmesinin çok önemli olduğunu ifade ederek işletmenin hizmete girmesinde emeği gençlere teşekkür etti. Yapılan konuşmaların ardından dualarla kurdele kesilerek hizmete açılan lokantaya ilk giren Belediye Başkanı Kerim Aksu oldu.

Başkan Aksu, kepçeyi eline alarak davetlilere kendisi yemek ikramında bulunarak, "30 Mart'ta yapılacak yerel seçimleri kaybedersem burada işe başlarım" esprisi ise alkışlarla karşılık buldu. - GİRESUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Aksu'dan Bol Kepçe Yemek İkramı - Son Dakika


Advertisement