Selçuk Belediye Başkanı Dr. Dahi Zeynel Bakıcı, Kurban Bayramı tatili öncesinde belediye personeli ile bayramlaştı.
Selçuk Belediye Başkanı Dr. Dahi Zeynel Bakıcı, 9 günlük bayram tatilinin Bakanlar Kurulu tarafından onaylanmasının ardından belediye personelleriyle bayramlaşma töreninde bir araya geldi. Tatil öncesinde çalışanlarla tek tek görüşen Bakıcı, huzur dolu bir bayram diledi. Bakıcı, "Önce sağlık diyoruz. Her işin başı sağlık. Hepimizin temennisi aynıdır. Bildiğimiz ama dikkat etmediğimiz bir husustur. Başkan sizler olmadıktan sonra bir şey yapamaz. Hep birlikte olursak, hep birlikte hareket edersek, aynı yöne bakarsak sonuç alırız. Çok daha iyi yerlere geleceğiz. ve halkımızın bizden beklediği hizmet üretilecektir. O kabiliyette ve güçteyiz. Çok iyi bir kadromuz var. O kadroyu değerlendirdiğimiz zaman, finansal kaynaklarımız da olduğu zaman gerçekten güzel hizmetler üreteceğiz. Bundan da hepimiz istifade edeceğiz. Ben bu anlayışla Kurban bayramının sizlere, ailenize, ilçemize ve ülkemize sağlık, barış ve huzur getirmesini diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olmasını temenni ediyorum. Kurban Bayramınız kutlu olsun" dedi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Başkan Bakıcı Personellerinin Bayramını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.