İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, Ömerağa Mahallesi Dündar Çiğit Sokak'ta bulunan Bilgi Paylaşım Etüt Merkezi'ni ziyaret etti.
Başkan Doğan'a, etüt merkezi sahiplerinden edebiyat öğretmeni Mehmet Akif Yıldırım ve matematik öğretmeni Yusuf Kandemir tarafından faaliyetler hakkında bilgi verildi. Gençlere güveninin sonsuz olduğunu söyleyen Başkan Doğan, "Büyüyeceksiniz ve bizlerin yerine sizler geçeceksiniz. İnanırsanız, çalışırsanız hedeflerinize ulaşamamanız için hiçbir engel yok" dedi.
Doğan, gençlere yapılan yatırımın, geleceğe yapılan bir yatırım olduğunu da söyledi. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Başkan Doğan'dan Etüt Merkezine Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.