Amasya Belediye Başkanı Özdemir'den Su Tasarrufu Çağrısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Amasya Belediye Başkanı Özdemir'den Su Tasarrufu Çağrısı

Amasya Belediye Başkanı Özdemir\'den Su Tasarrufu Çağrısı
15.07.2014 11:57  Güncelleme: 11:53

Amasya Belediye Başkanı Cafer Özdemir, vatandaşlara içme sularını daha tasarruflu kullanma çağrısında bulundu.

Amasya Belediye Başkanı Cafer Özdemir, vatandaşlara içme sularını daha tasarruflu kullanma çağrısında bulundu.

Konuyla ilgili açıklama yapan Başkan Özdemir, "Bilindiği üzere kış mevsiminde ilimize beklenen kar yağışı düşmemiştir. Bu sebeple Akdağ su kaptajımızdan şehir içme suyunu karşılayabilecek su gelmemektedir" dedi.

Şehrin ihtiyacı olan suyun belediyenin açtığı kuyulardan temin edildiğini anlatan Özdemir, "Son günlerde kuyulardaki su seviyelerinde de ciddi düşüşler olabileceği tahmin edilmektedir. Amasyalı hemşerilerimizin suyu harcarken son derece titiz davranmaları ve israftan kaçınmaları, gelecek günlerde su sıkıntısı çekmememiz açısından önemle rica ediyorum" diye konuştu. - AMASYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Amasya Belediye Başkanı Özdemir'den Su Tasarrufu Çağrısı - Son Dakika


Advertisement