
Sivas Belediye Başkanı Doğan, Paşafabrikası Kütükev'de belediye meclis üyeleri ile iftarda buluştu.
İftar sonrası konuşan Başkan Ürgüp, yakın çalışma arkadaşlarıyla bir arada iftar yapmaktan duyduğu mutluluğu belirterek, "Ramazan-ı Şerifiniz hayırlı olsun. Kadir gecenizi ve bayramınızı şimdiden kutluyor, nice ramazanlarda birlikte olmayı temenni ediyorum" dedi.
Programa Belediye Başkanı Doğan Ürgüp eşi Makbule Ürgüp, belediye meclis üyeleri ve eşleri, belediye başkan yardımcıları ve eşleri katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Başkan Ürgüp, Belediye Meclis Üyeleriyle İftarda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.