Başkan Ürgüp, Belediye Meclis Üyeleriyle İftarda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Ürgüp, Belediye Meclis Üyeleriyle İftarda Buluştu

Başkan Ürgüp, Belediye Meclis Üyeleriyle İftarda Buluştu
30.07.2013 13:34  Güncelleme: 13:35

Sivas Belediye Başkanı Doğan, Paşafabrikası Kütükev'de belediye meclis üyeleri ile iftarda buluştu.

Sivas Belediye Başkanı Doğan, Paşafabrikası Kütükev'de belediye meclis üyeleri ile iftarda buluştu.

İftar sonrası konuşan Başkan Ürgüp, yakın çalışma arkadaşlarıyla bir arada iftar yapmaktan duyduğu mutluluğu belirterek, "Ramazan-ı Şerifiniz hayırlı olsun. Kadir gecenizi ve bayramınızı şimdiden kutluyor, nice ramazanlarda birlikte olmayı temenni ediyorum" dedi.

Programa Belediye Başkanı Doğan Ürgüp eşi Makbule Ürgüp, belediye meclis üyeleri ve eşleri, belediye başkan yardımcıları ve eşleri katıldı. - SİVAS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Ürgüp, Belediye Meclis Üyeleriyle İftarda Buluştu - Son Dakika


Advertisement