Belediye Başkanı Öztekin ve Kaymakam Celep Vatandaşlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediye Başkanı Öztekin ve Kaymakam Celep Vatandaşlarla Bir Araya Geldi

16.05.2012 13:08

Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin ve Kaymakam Mehmet Akif Celep vatandaşlarla bir araya geldi.

Oğuzeli Belediye Başkanı Bekir Öztekin ve Kaymakam Mehmet Akif Celep vatandaşlarla bir araya geldi.

Vatandaşlarla sohbet eden ve onların sorunlarını dinleyen Celep ve Öztekin, bundan sonra halkla sık sık bir araya geleceklerini belirtti.

Celep, yaptığı açıklamada, vatandaşların sıkıntılarının çözümü noktasında ellerinden geleni yapacaklarını ifade etti.

Öztekin de vatandaşın istek ve taleplerinin çok önemli olduğunu ve belediye olarak her zaman onların yanında olduklarını dile getirdi.

Vatandaşlar ise sorunlarını dinleyen Celep ve Öztekin'e teşekkür etti.

- GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Belediye Başkanı Öztekin ve Kaymakam Celep Vatandaşlarla Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement