Zonguldak Belediye Meclisi'nin şubat ayı toplantısı gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Muharrem Akdemir başkanlığında Nikah Salonu'nda yapılan toplantıda "Kentsel Dönüşüm, Gelişim Alanları ile Yenileme Alanları" ile ilgili imar komisyonu raporu oy çokluğuyla kabul edildi.
Toplantıda, bir sonraki oturumun 7 Şubat 2013'de yapılmasına karar verildi.
Muhabir: İdris Köle
Yayıncı: Erdinç Aksoy - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Belediye Meclisi'nin Şubat Ayı Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.