Bozüyük Belediyesi personeli iş sağlığı ve iş güvenliği kapsamında sağlık taramasından geçirildi.
Sağlıklı personelin vatandaşa daha iyi hizmet vereceği bilinci ile hareket eden ve çalışanlarının sağlığına önem veren Bozüyük Belediye Başkanlığı tarafından belediyede görev yapan bütün işçi, memur, sözleşmeli personel ve müteahhit personeli sağlık taramasından geçirildi. İRİS OSGB işbirliği ile yapılan sağlık taramasında belediye personeline SFT (Solunum Fonksiyon Testi), hemogram, odio testi, röntgen, portör ve kolinestral testleri yapıldı. Gün boyu yapılan sağlık taramalarının sonunda sonunda ise rahatsızlık tespit edilen çalışanlar ilgili sağlık kuruluşlarına sevk edildi. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Belediye Personeline Sağlık Taraması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.