Bem-Bir-Sen'in 18'inci Yıl Dönümü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bem-Bir-Sen'in 18'inci Yıl Dönümü

10.01.2012 17:21

Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası, (BEM-BİR-SEN) Tekirdağ Şubesi Başkanı Üner Şen, 10 Ocak 1994 yılında sivil toplumun gerekliliğine ve örgütlülüğün önemine inanarak kurulan Bem-Bir-Sen'in 18'nci yaşını kutladıklarını belirtti.

Belediye ve Özel İdare Çalışanları Birliği Sendikası, (BEM-BİR-SEN) Tekirdağ Şubesi Başkanı Üner Şen, 10 Ocak 1994 yılında sivil toplumun gerekliliğine ve örgütlülüğün önemine inanarak kurulan Bem-Bir-Sen'in 18'nci yaşını kutladıklarını belirtti.

Şen, yaptığı açıklamada, insan hakları, gerekse sivil toplum kuruluşlarının evrensel değerlerini ilke edinen Bem-Bir-Sen'in çalışmalarını bu doğrultuda 18 yıldır sürdürdüğünü kaydetti.

Tekirdağ ve ilçelerinde sendikalaşma çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini belirten Şen, Bem-Bir-Sen'in yıllardan beri sosyal denge sözleşmeleri yaparak üyelerine önemli kazanımlar elde ettiklerini kaydetti.

- TEKİRDAĞ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bem-Bir-Sen'in 18'inci Yıl Dönümü - Son Dakika


Advertisement