Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürü İrfan Ertav, okul müdürleriyle bir araya geldi.
Şehit Öğretmen Gürhan Yardım İlköğretim Okulu'nda düzenlenen yemek programına, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ertav ile ilçede bulunan okulların müdür ve yardımcıları katıldı.
Eğitim alanında ilçede yapılan çalışmalar, sorunlar ve çözüm önerilerinin görüşüldüğü programda konuşan Ertav, "Her hafta bir okul ya da milli eğitime bağlı kurumda düzenlenen kahvaltıda bir araya geliyoruz. Çalışmaların görüşülerek değerlendirilmesi için ilçede bu tür ziyaretlere devam edeceğiz" diye konuştu.
- TRABZON
Son Dakika › Yerel › Beşikdüzü İlçe Milli Eğitim Müdürü Ertav, Okul Müdürleriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.