İskilip Kaymakamı Mehmet Yılmaz, "Bir Anadolu Belleği İskilip" konulu fotoğraf sergisinin Ankara'da açıldığını bildirdi.
Yılmaz AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çatalkara Sanatevi tarafından Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Salonu'nda fotoğraf sergisi açıldığını kaydetti.
Serginin 18 Ocak'a kadar açık olacağını belirten Yılmaz, sergide kendisinin ve Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası Müdür Yardımcısı Bekir Çamcı, fotoğraf sanatçıları Kadir Erten, Sabri Çiçekçi ile Ömer Erten'in fotoğraflarının yer aldığını dile getirdi.
- ÇORUM
Son Dakika › Yerel › 'Bir Anadolu Belleği İskilip Sergisi' Ankara'da - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.