Çankırı Belediyesi İtfaiye Müdürü Ahmet Semerci, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Abdulhalik Renda Mahallesi'ndeki evin tuvalet giderine yavru kedi sıkıştığına yönelik kendilerinden yardım istendiğini söyledi.
Yavru kedinin çatı katından girdiği borunun içinden tuvalet giderine düştüğünü anlatan Semerci, ekiplerin tuvaletin duvarını kırıp 3 saatlik bir uğraş neticesinde kediyi sıkıştığı borunun içerisinden çıkarttığını belirtti. - Çankırı
Son Dakika › Yerel › Tuvalet Giderine Sıkışan Kedi Çıkartıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.