Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar

Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar
19.07.2014 11:00

Çarşamba Genlik Merkezi tarafından düzenlenen iftarda eğitmenler, veliler ve gençler bir araya geldi.

Çarşamba Genlik Merkezi tarafından düzenlenen iftarda eğitmenler, veliler ve gençler bir araya geldi.

Gençlik Merkezi bahçesinde düzenlenen 100 kişinin katıldığı iftar programında İlçe Müftüsü Sıtkı Kaya "Yardımlaşma ve Sohbet" konulu sohbette bulundu. İftar programı ney kursuna katılan öğrencilerin ney dinletisi ile devam etti.

Gençlik Merkezi Müdürü Bülent Özkan, merkezleri tarafından yürütülen yardım kampanyası konusunda velileri bilgilendirdi. - Samsun

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar - Son Dakika


Advertisement