Çarşamba Genlik Merkezi tarafından düzenlenen iftarda eğitmenler, veliler ve gençler bir araya geldi.
Gençlik Merkezi bahçesinde düzenlenen 100 kişinin katıldığı iftar programında İlçe Müftüsü Sıtkı Kaya "Yardımlaşma ve Sohbet" konulu sohbette bulundu. İftar programı ney kursuna katılan öğrencilerin ney dinletisi ile devam etti.
Gençlik Merkezi Müdürü Bülent Özkan, merkezleri tarafından yürütülen yardım kampanyası konusunda velileri bilgilendirdi. - Samsun
Son Dakika › Yerel › Çarşamba Gençlik Merkezinden İftar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.