CHP'li Akçakoca Belediye Başkanı Fikret Albayrak, kahve sohbetlerinde seçmenlerden ilginç bir şekilde oy istedi.
Başkan Fikret Albayrak, kahve sohbetleri düzenliyor. Sohbetler sırasında belediye çalışmaları konularında vatandaşları bilgilendirmesi sırasında seçmenlerden bir kez de olsa CHP'ye oy istedi. Bazı seçmenlerin yapılan çalışmalar nedeniyle iki arada kaldığını, bu güne kadar CHP hariç her partiye oy verdiğini belirten Albayrak, "Oturacaksın, düşüneceksin ve vicdanına soracaksın. Her gün 5 vakit namaz kılıyorsun ve vicdanen bir karar vereceksin" dedi.
Albayrak, sohbet sırasında Belediye Başkanı olarak yapılan çalışmaları kendisi için değil, Allah rızası için, insanlar için yaptıklarını belirterek, "Kendi menfaatim için yapsaydım şimdi önümüzdeki seçimlerden önce yetkilerim de var, vatandaşa kömür dağıtırdım, yiyecek içecek her türlü malzeme dağıtırdım. İşte mesele bu değil, toplumsal yatırımlar yapmak, asıl amaç bu olmalı" diye konuştu. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › CHP'li Başkanın, Seçmenlerden İlginç Oy İsteği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.