Simav ilçesinde, 19 Mayıs 2011'de meydana gelen 5,9 büyüklüğündeki depremde ağır hasar gördüğü için tahliye edilen Hükümet Konağı binası iş makineleriyle yıkılıyor.
Simav Kaymakamı Yüksel Ünal, gazetecilere yaptığı açıklamada, yıkım işini alan yüklenici firmaya bağlı ekiplerin birkaç gün önce başladığı yıkım çalışmalarına, çevrede halk pazarı kurulduğundan bir gün ara verildiğini bildirdi.
Binanın 56 yıl önce yapıldığını hatırlatan Ünal, yıkım çalışmalarının kısa sürede tamamlanmasını hedeflediklerini ifade etti.
Ünal, yıkım sırasında vatandaşların toz ve dumandan zarar görmemesi için itfaiyenin sürekli tazyikli su sıkarak çalışmaya destek verdiğini sözlerine ekledi.
- KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Depremde Ağır Hasar Gören Simav Hükümet Konağı Yıkılıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.