Didim'de Diyaliz Hastaları Moral Depoladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Didim'de Diyaliz Hastaları Moral Depoladı

Didim\'de Diyaliz Hastaları Moral Depoladı
22.03.2017 09:09

Aydın Didim Devlet Hastanesi, diyaliz hastaları için moral ve eğlence yemeği düzenlendi.

Aydın Didim Devlet Hastanesi, diyaliz hastaları için moral ve eğlence yemeği düzenlendi. Etkinlikte bir araya gelen hastalar hem eğlendiler hem de stres attılar.

Didim Devlet Hastanesi'nin düzenlediği, diyaliz hastaları için moral ve eğlence yemeğine Kamu Hastaneleri Genel Sekreteri Uz.Dr. Selma Özcan ve Tıbbi Hizmetler Başkanı Uz.Dr.Niyazi Kocakaplan, Hastane Başhekimi Dr. Veysel Kılıç, Başhekim yardımcısı Dr. Halil Akıl, Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü Şerife Ege, Hastane Müdürü Meral Bilir, diyaliz ünitesi çalışanları, diyaliz hastaları ve aileleri katıldı.

Didim Devlet Hastanesi tarafından son beş yıldır düzenlenen etkinlikte, diyaliz hastaları eğlenerek stres attı. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Didim'de Diyaliz Hastaları Moral Depoladı - Son Dakika


Advertisement