Dinar Orman İşletme Müdürlüğü Hizmet Binası Taşındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dinar Orman İşletme Müdürlüğü Hizmet Binası Taşındı

26.11.2012 14:40

Dinar Orman İşletme Müdürlüğü'nün hizmet binası yeni yerine taşındı.

Dinar Orman İşletme Müdürlüğü'nün hizmet binası yeni yerine taşındı.

Orman İşletme Müdürü Yusuf Büyükakçalı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 400 bin liraya onarımı yapılan hizmet binasının eskiden Sağlık Meslek Lisesi olarak kullanıldığını kaydetti.

Bina tadilatının yapılarak daha kapsamlı bir hale getirildiğini ifade eden Büyükakçalı, şöyle devam etti:

"Yeni hizmet binamızın içerisinde 3 misafir odası, muhasebe servisi, Dinar ve Başmakçı orman şeflikleri ve bunların katipleri olmak üzere bütün servislerimiz mevcuttur. 4 ailelik personellerimizin kalacağı evler de onarıma girerek tadilatı yapılmıştır. Bu çalışmaların yanı sıra Orman İşletme Müdürlüğünün bahçe düzenleme işleri de devam etmektedir. Düzenlemeler bittikten sonra çok daha güzel bir görünüme kavuşacaktır."

Muhabir: Eser Devran Çekinir/ Canan Tükelay

Yayıncı: Deniz Açık - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Dinar Orman İşletme Müdürlüğü Hizmet Binası Taşındı - Son Dakika


Advertisement